torsdag 28 juni 2007

Torsdag!


Jag funkar som så att jobbet prioriteras sällan före min fritid. När det då inte går att STYRA tiden som jag vill blir jag sne (vet att jag är lite naiv). Som idag. Hade planerat in en torsdagsträning med laget inför Mallbacken-matchen (för i skrivande stund är båda målvakterna sjuka!). Men kände direkt när jag steg in på ssk-expeditionen att den här dagen kommer bli hektiskt och tåget lär knappast vänta på mig. Och min känsla var förstås korrekt.
Det trevliga i missad träning är att Fia sms:ade och sa att hennes planerade vin-dejt med Johanna och Annika var inställd (sjukdom där också). Vilket i praktiken innebär att jag och Fia får en schysst torsdagkväll tillsammans! Planen är sushibeställning eller restaurangbesök. Blir bra vilket som. Imorgon kommer pappa och Ulla på besök. De har aldrig varit här!! Ska bli mysigt. Bara det inte regnar. Tänkte ta med dom ner till de gamla fiskebodarna och sen vidare till Bo-01. Fika är givetvis också inplanerat.
Nähä, Fia på ingång. Får se vad vi tänker göra ikväll. Fotboll är inte allt när man har en Fia.
Kram kram MÄry

Inga kommentarer: